New 2002 Jeep(R) Grand Cherokee Special Edition Debuts

Diskutiere New 2002 Jeep(R) Grand Cherokee Special Edition Debuts im Alle Chrysler-Modelle Forum im Bereich Archiv; AUBURN HILLS, Mich., March 27 -- A new 2002 Special Edition model of the Jeep(R) brand's award-winning Grand Cherokee debuts today at the New...

1. Elch

Elch Crack

Fahrzeug:
    F 119 D
    AUBURN HILLS, Mich., March 27 -- A new 2002 Special
    Edition model of the Jeep(R) brand's award-winning Grand Cherokee debuts today
    at the New York International Auto Show. Available for a limited time only,
    the new Jeep Grand Cherokee Special Edition will be available in dealerships
    in late April.

"We are pleased to announce yet another new Grand Cherokee model in answer
    to customer preferences -- the new Grand Cherokee Special Edition," said Tom
    Marinelli, Vice President, Chrysler/Jeep Global Brand Center. "The Jeep Grand
    Cherokee Special Edition combines a monochromatic appearance with customer
    preferred equipment at a very attractive price."

Starting at just $28,535 including destination, the Jeep Grand Cherokee
    Special Edition is offered in both two- and four-wheel drive with either the
    4.0-liter PowerTech(TM) I-6 or available 4.7-liter PowerTech V-8. Four-wheel
    drive models will start at $30,950 including destination.

Positioned between Laredo and Limited models, the Jeep Grand Cherokee
    Special Edition offers all of the Laredo package content, plus an available
    4.7-liter V-8 PowerTech(TM) engine, body color front and rear fascias and
    cladding, 10-disc CD changer, fog lamps and Special Edition badging. Four-
    wheel drive versions will feature the Quadra-Trac II(R) on-demand transfer
    case, sending torque from the rear to the front wheels when the need is
    detected -- automatically. The Grand Cherokee Special Edition will be
    available in all 10 Grand Cherokee exterior colors.

Thema:

New 2002 Jeep(R) Grand Cherokee Special Edition Debuts

Die Seite wird geladen...

New 2002 Jeep(R) Grand Cherokee Special Edition Debuts - Ähnliche Themen

1. W163 ML 500 (2002), Ursachenforschung

W163 ML 500 (2002), Ursachenforschung: Guten Tag nach Deutschland, wir leben in Sydney und leider habe ich mit meiner Werkstatt kein Glück gehabt. Unser Auto ist von ein paar Wochen...
  2. Kaufberatung R 350 mit LPG

Kaufberatung R 350 mit LPG: Hallo, ich liebäugle damit eine R 350 mit LPG zu kaufen, da wir von unserem Sharan 7 Sitzer Diesel weg wollen. Nun lese ich vermehrt von...
  3. W203, C 180 K, 2002, kleine Klima, Stellhebel, Bedieneinheit, Lüftungsregulierung

W203, C 180 K, 2002, kleine Klima, Stellhebel, Bedieneinheit, Lüftungsregulierung: Hallo. Ich habe die Tiefen des Internets weiß Gott noch nicht ergründet und war auch noch nie in Foren tätig. Soll soviel heißen : "entschuldigt...
  4. Anlasser ausbauen E-220 CDI / S210 Bj. 2002

Anlasser ausbauen E-220 CDI / S210 Bj. 2002: Hallo Benz-Freunde, ich stelle mich wohl besser erst einmal vor. Meine Name ist Dirk und ich fahre einen E-220 CDI / S210 Bj. 2002. Das Fahrzeug...
  5. R-Klasse Probleme

R-Klasse Probleme: Hallo DB-Forum Teams, erstmal möchte ich alle hier alle sehr loben, nach langer suche heute habe mich als neuer Mitglied registiert, würde mich...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden